perjantai 25. heinäkuuta 2014

Bicester Village

Mä olen lähdössä syyskuussa Englantiin ja aikatauluja tutkiessani huomasin, että pystyn helposti venyttämään matkaa niin, että saan siihen liitettyä yhden ylimääräisen päivän Lontoossa. Koska oon Englannissa maanantaista tiistaihin ja aikataulujen puolesta mun pitää lentää jo sunnuntaina,  voisin päivälennon sijasta lähteä aamusta, jolloin siis mulle jäisi kokonainen sunnuntaipäivä Lontoossa.

Olisin siis Lontoossa jo sunnuntaina aamupäivällä ja mun pitäisi olla ehkä noin kuuden-seitsemän aikaan juna-asemalla, josta matkustan pohjoiseen.

Mä oon käynyt Lontoossa viimeisten vuosien aikana ehkä keskimäärin pari kertaa vuodessa, joten tunnen kaupungin kohtuullisen hyvin. Mutta Bicester Villagessa en ole ikinä käynyt, vaikka monta kertaa olen sitä miettinytkin.



Niinpä ajattelin, että ehkä nyt olisi hyvä tilaisuus. Ainoa pieni ongelma tässä suunnitelmassa on se, että koska en tällä kertaa asu Lontoossa, mulla ei ole siellä myöskään hotellihuonetta eikä siten mitään paikkaa matkatavaroille. Toisaalta taas oon reissussa vain pari päivää, joten luultavasti mulla on mukana vain käsimatkatavara-trolley, joka kulkee mukana kohtuullisen helposti.




Että tätä nyt täällä pähkäilen. Että onkohan tämä ihan tuhoon tuomittu ajatuskin ja kannattaako Bicester Villageen yleensä mennä? Tavarat varmaan saa siellä johonkin säilöön, mutta juna- ja metromatkat mietityttää, kuten myös se, että miten aikataulu venyy ja paukkuu. Toisaalta kyl tunnen itseni ja oon siinä mielessä kokenut outlet-kävijä, että tiedän mitä etsin, eikä mulla isossakaan outletissa mene välttämättä koko päivää. Kovin on hankalaa.

Onko teistä kukaan käynyt Bicester Villagessa? Kannattaako mennä? Vai oonko ihan pimee kun edes mietin tällaista? :-)

Kuvat: http://www.bicestervillage.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti