keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Lomaltapaluuahdistus

Oon tänään keskittynyt miettimään ja panikoimaan ja ahdistumaan siitä, että loma on ihan just jo loppu ja jo maanantaina palaan töihin.

Ei siinä mitään, itseasiassa töihin on ihan kivakin mennä, ja oonhan mä ollut lomalla jo kohta 4 viikkoa, mut silti.

Monena vuonna oon ollut kesällä lomalla vain 3 viikkoa ja säästänyt yhden viikon syksylle, jolloin ollaan lähdetty viikoksi jonnekin lomalle. Koska mulla oli töissä aika rankka kevät, tänä vuonna päätin pitää kaikki lomat yhteen syssyyn, joten kauhistelu liittyy myös siihen, että seuraavaan lomaan on pieni ikuisuus. Apua!

Tästä kaikesta johtuen ehdottelin jo miehelle, että jotain pitäisi syksylle keksiä ja pitää vaikka pidennetty viikonloppu jossain vaiheessa. Mies onneksi tietää milloin kannattaa vaan nyökkäillä, joten ehkä me jotain keksitään. Mulla on muutama pitämätön vapaapäivä, joten vajaan viikon pystyn mahdollisesti syksylläkin lomailemaan.

Mut onhan tässä vielä muutama päivä aikaa nauttia lomasta. Ja perjantaina lennetään kummitytön kanssa yhdeksi yöksi Tukholmaan tyttöjen reissulle. Mahtavaa sekin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti