sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Rimakauhua ja muita ajatuksia

Mä oon ollut viime kuukausina tosi laiska blogin kanssa. Tosi laiska. Ja jotenkin sen seurauksena oon kärsinyt lievästä rimakauhusta postausaiheiden kanssa. Kaikki sellaiset asiat, jotka on kovasti mietityttäneet tai joista muuten tekisi mieli kirjoittaa, ovat omassa päässä tuntuneet kovin tylsiltä tai muuten blogiin sopimattomilta. Kun kovasti haluaisin täällä kirjoittaa positiivisista jutuista, enkä ikävistä asioista. Ja sit yhtäkkiä on huomaan, että edellisestä kirjoituksesta on viikko tai ylikin.

Hyvä esimerkki on eurooppaa riivannut terrorismi, joka on pyörinyt päässä kovasti. Vaikka oon vahvasti sitä mieltä, että sen ei pitäisi antaa vaikuttaa omaan elämään ja vaikka matkapäätöksiin, ekaa kertaa tänä kesänä peruin mun ja kummitytön perinteisen viikonloppumatkan. Tosi tylsää, mutta mielestäni ainoa oikea ratkaisu tällä hetkellä. Ehkä syksymmällä, jos tilanne Euroopassa rauhoittuu.

Oon myös täysin koukussa Yhdysvaltojen presidentinvaaleihin ja kaikkiin niihin liittyviin koukeroihin. Samalla tietenkin huolestuttaa se, mihin suuntaan tuleva presidentti koko maailmaa vie. Tajuttoman kiinnostavaa, mutta täydellisen kelpaamatonta blogikirjoituksen aiheeksi.

Oon siis tällä hetkellä juttuineni tosi tylsä. Tai sit yksinkertaisesti oon vielä vähän lomatunnelmissa ja vaan laiska. Mut hei, jotain mahtavaakin on tulossa, varattiin nimittäin syyskuuksi lennot Nykkiin. Ollaan perillä vaan neljä yötä, kun enempää ei oo lomaa, mut mahtavaa sekin!

Näissä merkeissä ihanaa elokuun alkua! 



2 kommenttia:

  1. Ensinnäkin, tervetuloa takaisin Suomeen! Ja toisekseenkin, niin jonkinlainen saamattomuus valtaa alaa myös lukijapuolella. Yritän muistaa kommentoida säännöllisesti blogeihin joista pidän, mutta huomasin juuri etten ole kirjoittanut pitkään aikaan mitään minnekään.

    Itse kyllä kuulisin mielelläni, mitä ajatuksia presidentinvaalit sinussa herättävät. Ymmärrän kyllä senkin, että blogin haluaa pitää hieman "keveämpänä" ja sellaisena hyvän mielen paikkana :)

    - Wingless

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja mahtavaa et kommentoit nyt! Ja täytyy myöntää, harmittavan harvoin itsekään kommentoin blogeja.

      Kiinnostava aihe noi vaalit on kyllä, mutta ehkä otsikon mukaisesti rimakauhu kyllä iskisi, jos niistä yrittäisin kirjoittaa. Eikä mulla ois välttämättä mitään uutta sanottavakaan. Mut yleisesti ottaen hämmästelen, että pitkän esivaalitaistelun jälkeen ehdokkaiksi on päätynyt kaksi henkilöä, jotka molemmat ovat omiensakin joukossa kovin epäsuosittuja. Ja sitä ihmettelen todella, että nykyajan maailmassa, jossa tietoa on saatavilla ihan muutamalla napin painalluksella, puolivillaiset totuudet, ristiinpuhuminen ja ihan valheetkin menee läpi noin vaan. Moneen kertaan oon jo luullut, että nyt meni niin pitkälle, että kupla puhkeaa mut ei.

      Vähän niinkuin katsoisi omituista tositv:tä, jota tavallaan ei haluaisi katsoa, mutta uteliaisuudesta seuraa kuitenkin.

      Poista