tiistai 17. toukokuuta 2016

Maailman tylsin tyyppi

Blogissa on ollut vähän hiljaista ja mä oon moneen kertaan miettinyt, mitä hauskaa tai jännää tai edes vähän kiinnostavaa mulle olisi viime aikoina tapahtunut, mut vastaus on että ei mitään. Oonkin tullut siihen tulokseen, että taidan olla tällä hetkellä oikeesti maailman tylsin tyyppi.

Enkä oikein edes tiedä minkä takia. Mulla on varmaan vähän kevätväsymystä, ja viimeisen kahden viikon aikana oon ollut lyhyillä duunimatkoillakin Saksassa ja Tanskassa, et siinä mielessä oon ollut aika kiireinen, mut onhan tää nyt aika omituista. Sen lisäksi oon joutunut huollattamaan pariinkin otteeseen mun autoa, joka sinänsä ei oo varsinaisesti mikään ongelma, mut vaatii omat setvimisensä ja vähän sotkee aikataulujakin. Nyt auton pitäisi kyllä olla kunnossa, kun tänään siihen vaihdettiin (kai) jotain vaihteisiin liittyvää. Ehkä kytkin? Kovin teknisiä hommia siis.

Heräsin tossa jokunen päivä siihenkin, että kesä on ihan just, eikä meillä ole varsinaisesti mitään lomasuunnitelmia. Alustavasti ollaan suunniteltu, että lähdettäisiin kesäkuun loppupuolella jonnekin kaukoitään, Thaimaahan, Malesiaan tai jonnekin sinne suunnalle.




Lisäksi haaveilen, että päästäisiin syksyllä jossain vaiheessa Nykkiin. Lentoja pitäisi siis metsästää ja siinähän on taas salapoliisin hommia pitkäksi aikaa, lentojen hintojen logiikka kun on ainakin mulle täysi mysteeri.



Tällaista siis täällä tänään. Ihanaa viikon jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti