lauantai 20. helmikuuta 2016

Pastor

Perulais-aasialainen keittiö espanjalaisilla vaikutteilla kuulostaa noin lähtökohtaisesti vähintäänkin mielenkiintoiselta, joten suurella mielenkiinnolla suuntasin Pastoriin jokunen viikko sitten.

Kuten nykyään niin monessa paikassa, ruokaa saa pöytiin ja jos pöytää ei ole, ilman erillistä varausta myös baaritiskille.


Pastorissa alkupaloja voi tilata jaettavaksi ja niin mekin tehtiin. Vaikka en olekaan tän trendin suurin ystävä, jotenkin tällä kertaa tää toimi musta kivasti. Me otettiin lohta ja katkarapuja sekä siikaa.


Mä söin pääruuaksi entrecoten ja jälkkäriksi toffeejätskiä, banaania ja suklaavaahtoa.

Pastor oli mukava, rennompaan menoon sopiva ruokapaikka. Annokset oli mun makuun ehkä vähän isoja, joten kolmen ruokalajin jälkeen olin aivan täynnä. Ravintola oli ehkä vähän meluisa, mikä ei mua häirinnyt, mut jos rauhallista paikkaa etsii, tää kannattaa huomioida. Lämmin suositus kuitenkin, ruoka oli tosi hyvää, ja hinta-laatusuhde enmmän kuin kohdallaan.

Ps. Mun kuntokuuri on kohdannut vaikeuksia. Yllättyneitä? :-D Tosin ei johdu pelkästään musta. Lisää lähiaikoina.

Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti