tiistai 1. joulukuuta 2015

Musta laukku

Mä oon jo pidempään etsinyt musta laukkua. Nahkaista, hyvälaatuista ja tarpeeksi isoa ja siistiä duunissa käytettäväksi. Sellaista, joka kestää painavienkin tavaroiden roudausta, mulla kun on monesti aika paljon kamaa mukana.

Yleensä en kauheesti jaksa lähteä kaiken maailman muotilaukkuhössötyksiin, mut viime aikoina oon törmännyt useassa yhteydessä Mansur Gavrielin laukkuihin ja jotenkin viehättynyt niiden yksinkertaisesta tyylistä. Ja tavallaan ärsyyntynyt MG:n saatavuusongelmista, kun en oikein yhtään jaksa kytätä jotain laukkua. Oikeastaan sit ihan hetkessä tein päätöksen, kun NAPissa yhtenä lauantai-iltana oli jäljellä mun näitä vaatimuksia vastaavia mustia laukkuja. 

En sentään tilannut bucket bagia, vaikka se noista malleista taitaa olla suosituin, vaan ihanan large toten.  
Laukku on nahkaa sisältä ja ulkoa, eikä siinä oo sisällä vuoria tai taskuja, mut mukana tuli pieni pussukka, johon mahtuu kännykkä ja sen sellaista.

Vaikka laukut onkin mulle käyttötavaraa, enkä niitä mitenkään erityisesti suojele, sisusta näytti niin kiiltävältä, että se saattaa naarmuuntua aika helposti kaikenlaisesta laukunpohjalla pyörivästä irtoroinasta, kuten avaimista. Niinpä hankin tähän kaveriksi sisälaukun (vai mikä se bag organizer onkaan suomeksi) ja ainakin näin yhden päivän kokemuksella se vaikuttaa aika näpsäkältä. Kirjoittelen siitä ehkä enemmän myöhemmin.
Laukku vaikuttaa ihan mahtavalta, joten oon kyllä supertyytyväinen tähän hankintaan. Ja varmaan palailen tähänkin myöhemmin, kunhan tarkemmin nään miten laukku toimii käytännössä.

Ihanahan se on, vai mitä mieltä ootte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti