torstai 19. marraskuuta 2015

Tutustu kirkkaat valot, pitkät yöt, iso pizzaviipale vuoksi


Sain airbnb:lta sähköpostia. Kehoitettiin tutustumaan New Yorkiin kirkkaat valot, pitkät yöt, iso pizzaviipale vuoksi. Ja minähän tutustun.


Kuluneen blogitauon aikana on ollut jos jonkinlaista hullunmyllyä, joten oon ihan tyytyväinen, että pistin  täällä hetkeksi lapun luukulle. Mutta pikku hiljaa oon suunnitellut taas blogissakin aktivoitumista. Tervetuloa siis takaisin kaikille!

Me istutaan nyt kentällä ja ihan just kohta lennetään ihanaan New Yorkiin. Palailen siis sieltä!

4 kommenttia:

  1. Hei, tätä on odotettu! :) Toivottavasti saadaan paljon kuvia joulukoristeista ja -kuusista! Jostain syystä minulle iskee se rapakon takainen ylenpalttinen koristelumeininki ;)

    Mahtavaa reissua ja isoja pitsaviipaleita!

    -Wingless

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta viestistä ja mahtavaa, että löysit heti tänne! Mä en oo yleensä tippaakaan jouluihminen, mut jostain syystä olin itsekin etukäteen kiinnostunut odotettavissa olevasta, överistä joulumeiningistä! Ja sitähän täällä riittää :-)
      Kuvia on siis tulossa kyllä!

      Poista
  2. Mahtavaa kun palasit!
    E

    VastaaPoista