maanantai 14. syyskuuta 2015

Kiharoita

Mulla on ollut vuosien saatossa vuorotellen pitkät ja lyhyet hiukset, ja nyt on taas kasvatusvaihe menossa. Ja koska tukka ylettyy jo olkapäille, tulin siihen tulokseen, että tarvin ehdottomasti kiharrusraudan. Mulla on ennestään sellainen puikko, mut sillä kiharoista tulee vähän liian napakat, ainakin näin lyhyeen tukkaan.

Niinpä kävin tänään duunin jälkeen pikaisesti kaupungilla ja ostin raudan. Oi onnea! Tosin täysin tietoisena siitä, että mun taidot ja todellisuus ei välttämättä aina kohtaa. Luotan silti, että ihan kohta mun tukka hulmuaa kuin kuvan tytöllä.


Muuten viime ajat onkin menneet vähän epäonnisissa merkeissä, kun mun puhelin hajosi. Puoli vuotta vanha iPhone. Se on nyt korjattavana ja vaikka mulla on varalaite, oon ihan pihalla taas suurinpiirtein kaikesta. Vanhan puhelimen sisällön sain kyllä siirrettyä, mutta yhteystietoja en (tekninen ongelma, joka liittyy  meidän duunin systeemeihin), joten täällä arvon ja ihmettelen aina kun puhelin soi. Ja yritän arvailla kuka toisessa päässä esittelemättä alkaa selittää asioitaan. Hassua.

Mietin tänään sellaistakin, että perustaisin blogille instagram-tilin. Vielä en oo ryhtynyt tuumasta toimeen, mut toivottavasti lähipäivien aikana. Alustavasti suunnittelin, että siitä tulisi matkapainotteinen, kun mulla on paljon sellaisia kuvia, jotka on tavallaan ajattomia, ja jotka on jääneet syystä tai toisesta julkaisematta täällä blogissa. Mut ilmoittelen sit täällä, kun sitäkin kautta pääsee mukaan.

Taidan nyt siirtyä testailemaan kiharrustaitojani, ihanaa viikkoa siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti