maanantai 24. elokuuta 2015

Synttärit

Mä oon ehkä maailman huonoin emäntä. En ikinä jaksa kutsua vieraita tai leipoa, enkä erityisesti välitä mistään synttäreistäkään. Mun sisko taas on aivan päinvastainen, kestitsee koko sukua säännöllisin väliajoin milloin milläkin syyllä.

Niinpä me juotiin pienellä porukalla mun synttärikahvit vähän etuajassa mun siskolla.



Ja mikäs niitä juodessa, kun sisko oli tehnyt jälleen kerran mahtavat tarjoilut, seura oli loistavaa ja aurinkokin paistoi. Siskontytöt esitti pihalla parhaat tanssiesityksensä ja kummityttö opetti mua ottamaan selfieitä, kun mä en ilmeisesti osaa ottaa niitä ilman neuvoja. Ei sillä et niitä yleensä ottaisinkaan ;-)

Rennoissa merkeissä juhlittiin, kuten asustakin näkyy.

Farkut: J. Crew, paita: Aeropostale

Mahtava ilta siis! Ihanaa viikkoa!

2 kommenttia: