sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Viikonloppu

Viikonloppu hujahti taas niin kovalla vauhdilla, että itsekin ihmettelen. Poikkeuksellisesti olin koko viikonlopun yksin kotona, kun mies lähti kavereiden kanssa mökkeilemään. Mulla oli vähän lukuhommia, oon nimittäin lomasta lähtien ollut enemmän tai vähemmän opinnoista jäljessä. Meillä on siis tarkka aikataulu, minkä mukaan pitäisi edetä, ja mua on viime aikoina stressannut aika paljon, kun oon tiennyt olevani jatkuvasti jäljessä.

Mulla oli siis tarkoituksena käyttää lauantaipäivä lukuhommiin, mutta heräsin jyskyttävään päänsärkyyn. Äh. Onneksi se kuitenkin helpotti iltapäivällä ja sainkin sit luettua aika kivasti. Tosin tästä viivytyksestä johtuen jouduin vielä tänäänkin vähän lukemaan, mutta nyt oon viimein ekaa kertaa miesmuistiin ajantasalla. Jihaa!

Mähän oon lähdössä kesäkuun alussa taas lähiopetusjaksolle muutamaksi päiväksi ja sit juhannusviikolla tenttiin, eli tässä vaiheessa olikin korkea aika saada näitäkin asioita eteenpäin. Ja kuvainnollisesti kyllä iso taakka lähti hartioilta.

Kuvathan ei liity tähän juttuun millään lailla. Viime talvena Saksilla ihailin kevään värejä ja asuja, joten tässä niistä parhaita paloja. Oon viimeisen viikon aikana käynyt läpi paljon kuvia, joten lisää Nykin ja Miamin kuvia on tänne blogiin tulossa lähipäivinä.

Ihanaa alkavaa viikkoa!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti