torstai 16. huhtikuuta 2015

Dallas BBQ

Aina, kun oon Nykissä, mun pitää päästä yhteen tiettyyn ravintolaan syömään. Kyseessä ei ole mikään hieno paikka, vaan ketjuravintola, jossa on jopa pikaravintolan piirteitä, toki pöytiin tarjoiltuna.

Löysin Dallas BBQ:n sattumalta vuosia sitten, kun asuttiin miltei vastapäätä Chelsean ravintolaa. Ja siitä asti olen ollut vakkariasiakas. Mä rakastan Dallas BBQ:n babybackribsejä, sellaisia pitkään kypsytettyjä ja BBQ-kastikkeella kuorrutettuja.
Ruoka on edullista, palvelu supernopeaa, frozen margaritat isoja ja tarjoilijat ystävällisiä.
Otan siis aina saman annoksen, lautasellisen ribsejä uuniperunan kanssa. Tosin useimmiten en edes jaksa syödä perunaa.

Mies taas syö aina hampurilaisen.

Dallas BBQ löytyy Manhattanilta useasta paikasta, mun suosikki on ehkä Chelsean piste, joka on enemmän paikallisten suosiossa. Times Squaren kupeessa 42 kadulla on myös jättimäinen Dallas BBQ.

Käykää, jos satutte nurkillä pyörimään. Ja arvatkaapa mitä? Mä satun ja pian, lähden nimittäin viikon päästä lauantaina siskon kanssa lomalle. Vähän tälleen yllättäen ja ehkä liiankin pian, kun piipahdin Nykissä talvellakin, mutta oltiin jo ajat sitten sovittu, että lähdetään tänä vuonna ja sisko ei duunien takia pääse syksyllä. Lomaa odotellessa siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti