lauantai 28. maaliskuuta 2015

Sairastupa

Nuhanenä täällä moi! Niiskuttaa ja yskittää, joten tänään en oo poistunut kotoa kuin pikaisesti kauppaan ja sekin oli työn ja tuskan takana.

Tulin siis eilen Englannista. Matka meni olosuhteisiin nähden kivasti, jollain ihmeellisellä tsempillä jaksoin kohtuullisen hyvin, vaikka torstaina heräsin jo viiden jälkeen ja olin miltei puoleen yöhön asti (Suomen aikaa) liikkeellä. Tentti meni toivottavasti ihan kivasti tai ainakin mulle jäi siitä ihan hyvä fiilis, mutta on vähän vaikea arvioida, että miten arvostelu menee tai kuinka paljon pisteitä loppujen lopuksi saan. 

Tentin jälkeen piipahdin nopeasti kaupungilla, mutta olin aika poikki ja nälkäinen, joten lyhyen kauppakierroksen jälkeen päädyin pikaisesti eväiden kanssa hotelliin ja sit pehkuihin. Yöllä hotellissa oli joku hälytyskin, ensin soi pillit ja sitten tuli nauhoitettu kuulutus, että hotellissa on joku tilanne päällä ja että odottakaa lisätietoja. Sama nauha soi muutaman kerran parin minuutin välein, mutta en jälkeen ei kuulunut mitään. Ei edes tietoa, että tilanne olisi ohi. Vähän jännitystä elämään näköjään. En sitten tiedä oliko väärä hälytys vai mitä. Mun piti aamulla kysyä respasta, että mitä siellä tapahtui, mutta en muistanut koko juttua kuin vasta kotona.


Viime viikko meni aika vauhdikkaasti ja vaikka tiesinkin sen, olin vähän yllättynyt, kun katselin Polar Loopistani yöunien määrää. Mä tarvitsen oikeasti aika paljon unta ja tiedän kyllä, että kiireessä välillä unet jää liian lyhyiksi, mutta kyllä nämä lukemat vetivät vähän hiljaisiksi. Aivan liian vähän. Viime yönä onneksi otin vähän takaisin :-)

Tähän liittyen suunnittelin itselleni vähän jotain pientä haastetta, mutta palaan siihen ja muutenkin unitapoihini jossain vaiheessa.

Ihanaa ja rentouttavaa viikonlopun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti