torstai 2. lokakuuta 2014

Syksyhommia

Oon ollut tänään ahkera, kun tein viimein homman, joka olisi varmaan pitänyt tehdä jo ajat sitten. Eli siirsin kesäkamppeet vihdoin pois ja kaivoin talvivaatteet vaatehuoneen ylähyllyiltä esiin. Tai talvivaatteet ja talvivaatteet, meillä tää tarkoittaa lähinnä kenkien ja takkien vaihtoa päikseen. 

Meillä on tosi rajallisesti tilaa myös yläkaapeissa (tai vaatehuoneen ylimmillä hyllyillä säilytyslaatikoissa) joten noi onkin oikeastaan ainoat kamat, jotka vaihtaa paikkaa puolivuosittain. 

Sandaalitkin lähti odottamaan ylähyllylle odottamaan parempia aikoja.


Kuten sanoin, tää on ollut mulla suunnitelmissa jo ties kuinka kauan, mutta jotenkin  homma on jäänyt. Niin paljon kuin vihaankin surullisen yleistä kiireen valittelua oon tainnut ainakin tän homman suhteen siihen itse syyllistyä, kun valitin mielessäni, että enhän mä mitenkään olisikaan tätä ehtinyt aikaisemmin tehdä. Niin, jos kiireeksi lasketaan orgasointikyvyn puute ja se, että sohvalla makoilu on houkutellut enemmän, niin sit mulla on ollut tosi kiire.

Tavallaan kyllä kovin hämmentävää, että oon ollut niin saamaton viime aikoina. Duunista tullessa oon poikkeuksetta ollut niin uuvuksissa, että kaikki kotihommat on jääneet sohvan houkutellessa enemmän. Mutta kai se on ihan luonnollistakin, kun meillä duunissa tehtiin iso organisaatiomuutos viime keväänä ja muutoksien tuomien uusien kuvioiden lisäksi mulla on alkanut nyt myös opinnot.

Mutta nyt siis tämäkin homma on tehty. Jihaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti