sunnuntai 21. syyskuuta 2014

UK calling

Terkut junasta! Oon kovaa kyytiä matkalla opiskelukaupunkiin ja vähän kyllä väsyttää!

Lähdin nimittäin tänä aamuna Lontooseen jo kasin lennolla eli kello soi puoli kuusi. Olin vielä aamullakin epävarma siitä, et mitä teen päivällä, kun juna lähti vasta kuudelta, mut pähkäilyn jälkeen päädyin lähtemään Bicester Villageen. 


Kaikki lippujen ostot ja juna+bussi -yhdistelmät sujui oikein mainiosti, mutta täytyy kyllä myöntää, että itse outletista en innostunut mitenkään kovin paljon. Siellähän on kyllä paljon kauppoja ja kivoja merkkejä, mut hinnat ei olleet mitenkään erityisen hyviä ja monet mua kiinnostavat liikkeet oli tosi pieniä.

Tietysti outleleissa käyminen on aina tuuripeliä, joten mulla saattoi olla vaan huono tsägä. Mut 30 punnan hinnalla ja tunti suuntaansa matka-ajalla en usko, että uudestaan tonne päädyn. Hyvin voisin kyl mennä, jos osuisi muuten matkan varrelle, mutta siis varta vasten en uskalla suositella.


Olin kyllä varmaan näky, kun matkatavaroitteni kanssa tuolla suhasin. Onneksi sentään en ollut ainoa, trolleytä veti perässään muutama muukin.

Sellaista siis täällä. Terkut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti