torstai 10. lokakuuta 2013

Hullut päivät

Hullut päivät on taas täällä. Mä oon jo pitkään soveltanut systeemiä, jossa katson kuvastosta kiinnostavat kohteet ja ajan ennen duunia heti kasilta Stockalle. Nopeasti toimimalla aamulla välttää yleensä kassajonotkin, kun tietää mitä haluaa eikä jää haahuilemaan, ehtii maksaakin ostokset ennen isoa ryntäystä kassoille.

Tällä kertaa mun mielestä mitään supermielenkiintoista ei ollut ja tänä aamunakin kävi niin, että en ostanut kuin jotain kempparikamoja ja mekot joita olin katsellut, eivät sit livenä olleetkaan niin kivoja. Eilen kuitenkin hankin jotain.


Seuraavasta kuvasta vasemman yläreunan mekon ostin kummitytölle ja alareunan paidan itselleni. Oikean reunan mekko ja paita vaikuttivat kuvastossa kivoilta, mutta livenä en innostunut.


Vielä jotain kiinnostavaa on tulossakin.

Lisäksi mietin sunnuntaina myyntiin tulevaa KitchenAidin blenderiä, jos se kestäisi vähän paremmin kuin mun jatkuvasti hajoilevat blenderit.

(Kuvat www.hullutpaivat.fi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti